FORMIDLEREN

Hvilket materiale skal vi bruge og hvordan.

TILRETTELÆGGELSE

Man må tage sigte, inden man skyder, så en række spørgsmål skal afklares, før enhver opgave konkretiseres: Hvordan vil vi fremstå, hvad vil vi sige, hvad skal effekten være, hvem henvender vi os til osv.

 

Et logo og en kampagne kræver selvfølgelig forskellige overvejelser, men jo bedre indsigt, jo større chance for gevinst.

 

Svarene danner grundlag for udvælgelse af evt materialet. Når det er skabt eller skaffet, kan arbejdet med at strukturere det og layoute begynde, og råmaterialet bliver raffineret og måske suppleret.

 

Her går formidleren og grafikeren hånd i hånd.

Eksempel på tekst skrevet af Charlotte Høvring

TEKSTER

I de fleste situationer indgår der tekst i produktet. Måske bliver de leveret færdige, men ellers redigerer jeg gerne eller skriver dem evt selv.

 

Det er lækkert at lege med sproget, men brugstekster skal først og fremmest give praktisk værdi.

Produktion til forskellige medier

Her er et link til charlotte hoevrings cv.

Grafisk design er også formidling, så for at kunne arbejde bevidst med virkemidlerne har jeg efteruddannet mig indenfor formidling og markedsføring.

Se cv for FORMIDLEREN her – under PROFIL kan du se det samlede cv.